Kategorijos archyvas: Įdomybės

ELEKTRONINĖS VALDŽIOS ĮGYVENDINIMAS SAVIVALDYBĖJE pradžia

ELEKTRONINĖS VALDŽIOS ĮGYVENDINIMAS SAVIVALDYBĖJE pradžia

Pirminiame variante pateiksime mokslinio darbo turinį ir dalį įvado susipažinimui.

TURINYS

ĮVADAS 3
1. ELEKTRONINĖS VALDŽIOS SAMPRATA IR ĮGYVENDINIMAS 5
1.1. Elektroninės valdžios samprata 5
1.2. Elektroninės valdžios įgyvendinimo ypatumai Lietuvoje ir Europos Sąjungoje 7
1.2.1. Elektroninės valdžios teikiamų paslaugų įgyvendinimas Lietuvoje
1.3. Elektroninės valdžios efektyvumo teoriniai aspektai
2. ELEKTRONINĖS VALDŽIOS ĮGYVENDINIMO YPATUMAI KLAIPĖDOS
MIESTO SAVIVALDYBĖJE
2.1. Elektroninės valdžios įgyvendinimas Klaipėdos miesto savivaldybėje. SSGG analizė
2.2. Tyrimo dalyviai, jų atranka
2.3. Tiriamojo darbo metodologija ir metodai
2.4. Rezultatai ir jų aptarimas
IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS
LITERATŪRA
PRIEDAI
1 priedas. Anketa
2 priedas. Respondentų pasiskirstymas pagal lytį ir amžių
ĮVADAS

Temos aktualumas. „Perėjimas nuo viešųjų paslaugų teikimo įprastais būdais prie viešųjų paslaugų teikimo elektroninėmis formomis yra ne tik pageidaujamas piliečių, bet ir suteikia pranašumų pačioms vyriausybėms. Įvairiose šalyse atlikti tyrimai rodo, kad daugelis paslaugų, pradėjus jas teikti elektronine forma, sąlygojo labai gerus rezultatus ir ne tik pagerino paslaugos kokybę, bet ir leido sumažinti paslaugų teikimo kaštus. Bendrąja prasme elektroninė valdžia apima informacijos naudojimą ir komunikacines technologijas vykdyti viešojo administravimo veiklai. Paslaugų aspektu, elektroninė valdžia garantuoja visas paslaugas visą parą ir septynias dienas per savaitę, didesnį prieinamumą, galimybę gauti viešąją paslaugą, nesilankant viešojo administravimo institucijose.“ (Koveckytė, 2010)
Tačiau Lietuvoje pastaraisiais metais nėra viešai paskelbta elektroninės valdžios diegimo ataskaitų, kuriose būtų visapusiškai įvertinta šio viešojo administravimo segmento būklė. Daugiausia informacijos randama įvairiose tarptautinėse ataskaitose. Vertinant Lietuvos investicijas į el. valdžios projektus galima teigti, jog daugiausia orientuojamasi į nacionalinio lygmens paslaugų teikimą, o ne lokalinį ar regioninį. Taigi baigiamojo darbo problemą galima formuluoti šiais klausimais: kas įtakoja elektroninės valdžios įgyvendinimo efektyvumą ir kokiais būdais būtų galima optimizuoti elektroninės valdžios įgyvendinimą Klaipėdos miesto savivaldybėje?
Tik tikslingai diegiant elektroninę valdžią galima didinti Klaipėdos savivaldybės sprendimų priėmimo skaidrumą, kokybiškiau ir efektyviau teikti visuomenei, verslo subjektams ir institucijoms viešąsias paslaugas ir informaciją, naudojant tam tikras informacinių technologijų teikiamas galimybes.

2 dalis.

3 dalis.

Darbo pradžia patalpinta: 2015-03-31